Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 16, 2012
Image Size
301 KB
Resolution
1612×1646
Submitted with
Sta.sh
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
841
Favourites
30 (who?)
Comments
52
Downloads
0
×
Mature Content Filter is On
(Contains: violence/gore)
So this is a concept sketch for what I'll be doing for my halloween set and this is the goldxSilver version!

Gold here is 'tearing' out a bloodied and cut and bound Silver's heart- Silver loves him so its okay.

^ messed up i know.

Silver's all: bby take my heart.

yes this sketch is shitty as fuck with crappy anatomy and everything I can guarantee the real thing will be ten time more gory, gruesome, sexy and yeah...


Real version will be Gold holdingg Silver as if dancing with him intimatel;y- e.g. Tango,

Silver WILL have arms. I just got lazy.

The heart will be properlty drawn and the skin ripping etc. Everything will look better. OTL

it's 12 am i have school tomorrow OTL XD enjoy this fucked up shitty anatomy sketch.

---

MortyxFalkner: [link]

RedxGreen: [link]
Add a Comment:
 
:icongamergirl224:
Gamergirl224 Featured By Owner May 23, 2013  Hobbyist General Artist
OMG! Gold looks so SMEXY! Awww, silver looks like he is both sad and happy for some reason. -M-
But love how you drew this. ^w^
Reply
:iconj0danc3r:
J0DaNc3r Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist General Artist
this one is hotter
Reply
:iconkt-exreplica:
KT-ExReplica Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
<3
Reply
:iconreinfalling:
ReinFalling Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Writer
gold's face looks very malevolent :/
Reply
:iconkt-exreplica:
KT-ExReplica Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
yep <3 that's the point :3

he's supposed to look cool and calm and everything, like he doesn't care at all.
Reply
:iconreinfalling:
ReinFalling Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Writer
ah i see okay, i wasn't sure if it was just me thinking that or if it was intended ^__^
Reply
:iconsilverxxxsakura:
SilverXxXSakura Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol tear your heart out.....literally!I don't know whether to laugh or be creeped out :icononionxdplz:
Reply
:iconkt-exreplica:
KT-ExReplica Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
i did both it's totally fine! :3
Reply
:iconnekuren:
Nekuren Featured By Owner Oct 16, 2012
Looks lovely ! I love gore its soooooo good!
Reply
:iconkt-exreplica:
KT-ExReplica Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
<3 haha I'm glad you do! i'll be posting the other two sketchs from this mini series soon.
Reply
Add a Comment: